sobota, 27 czerwca 2015

Śniadanko na początek wakacji

Sezon na truskawki dobiega już końca. Niestety :( Przez cały miesiąc jadłam po kilka porcji tych pysznych owoców. Uwielbiam je pod każdą postacią! :) Pojawiły się u mnie koktajle, truskawki z jogurtem, babeczki, omlet, naleśniki i wiele, wiele innych. A dzisiaj postanowiłam jakoś tak wyjątkowo powitać wakacje i zrobiłam sobie na śniadanko placuszki z truskawkami! :) Zrobiłam je według TEGO przepisu. Wyszły przepyszne! Zjadłam je z jogurtem i, nie zgadniecie, z truskawkami. :P

Znajdziecie u mnie wiele propozycji na zdrowe posiłki, ponieważ to całe zdrowe odżywianie strasznie mnie wciągnęło. :) Mogłabym całymi dniami siedzieć na Internecie i szukać zdrowych przepisów. Muszę przyznać, że większość tych rzeczy jest naprawdę pyszna! Lepsze niż te niezdrowe jedzenie. :P Tylko moi rodzice trochę narzekają teraz na mnie, bo muszą kupować różnego rodzaju płatki, otręby itp. Czekoladę zawsze było łatwiej dostać. :P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jak coś napiszecie - pochwały i krytyki, jakieś pytania. :)