czwartek, 25 czerwca 2015

Witajcie!

Nazywam się Weronika i postanowiłam założyć tego oto bloga. :) Nie będzie to blog o konkretnej tematyce, znajdziecie tu wiele różnych rzeczy: modę, urodę, zdrowie, przepisy, podróże,...
Jestem totalną marzycielką (stąd nazwa bloga). :) Mam wiele marzeń, a ten blog założyłam z myślą o ich realizowaniu i dzieleniu się nimi.
Jestem pasjonatką języka francuskiego i muzyki francuskiej, więc na pewno będzie tego wiele. :)
Mam nadzieję, że zainteresuje Was to, o czym będę pisać. :)
Weronika

PS. Nałogowo używam emotikonek i czasem nad tym nie panuję. :P Dlatego ich też będzie dużo! :D

Je m'appelle Véronique et j'ai décidé de créer ce blog. :) Son sujet ne sera pas concret, vous y trouverez beaucoup de sujets différents: la mode, la beauté, la santé, les recettes, les voyages,...
Je suis une rêveuse (voilà le nom du blog). :) J'ai vraiment beaucoup de rêves et j'ai créer ce blog en pensant à les réaliser et à vous le montrer.
J'adore la langue et la musique française, alors sûrement il y en aura beaucoup. :)
J'espère que vous serez intéressés à ce que je vais érire. :)

Véronique

PS. J'utilise passionnément des émoticônes et parfois c'est plus fort que moi. :) Alors il y en aura beaucoup aussi! :D

PS2. Pardonnez-moi toutes les erreures que je fais – je ne connais pas le français parfaitement, je l'apprends encore. :)
www.meetup.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jak coś napiszecie - pochwały i krytyki, jakieś pytania. :)