wtorek, 7 lipca 2015

Kolejny kombinezon :)

Wakacje mają to do siebie, że wreszcie jest czas spotkać się ze znajomymi. W roku szkolnym zwykle wychodzi się gdzieś z ludźmi z klasy. Natomiast teraz przychodzi czas na przyjaciół z dzieciństwa i nie tylko. :) Korzystając więc z tego czasu, poszłam dzisiaj na krakowski Rynek (tak, w ten upał się tam wybrałam) spotkać się z koleżanką z wolontariatu. Poszłyśmy na pyszne lody (Katane, ul. Sienna). Muszę przyznać. Zaszalałam - trzy "gałki" przepysznych lodów. :P Posiedziałyśmy, pogadałyśmy (jednym z tematów byli oczywiście chłopcy :D) i poszłyśmy na zakupy. Dzień bardzo miły i pozytywny. Takie lubię. :)

A dzisiaj miałam kolejny kombinezon. Tym raz dżinsowy. Bardzo dobrze się w nim czułam, tylko, jak każdy kombinezon, ma pewien minus - troszkę ciężko korzystać z toalety. :P No, ale czego się nie robi dla wygody? XD
Kombinezon - Reserved
Torebka - Sinsay

1 komentarz:

  1. Hej. Chyba Ciebie zaskoczę bo to będzie męski komentarz ;)
    Fajnie że zajmujesz się wolontariatem. To ważne by pomagać innym!
    A teraz o stylizacji: krótki kombinezon jest idealny na letnie upały, leży na Tobie idealnie i wyglądasz świetnie.Dobrze że je lubisz bo wiem jak wiele dziewczyn odstrasza właśnie aspekt praktyczny i trochę się z nimi zgadzam.Z drugiej strony moda wymaga czasem poświęceń i czasem coś co wygląda elegancko nie zawsze jest wygodne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jak coś napiszecie - pochwały i krytyki, jakieś pytania. :)