wtorek, 21 lipca 2015

Motywacja #1

Obecna jest już wszędzie moda na zdrowy styl życia. Ludzie zaczynają zdrowo się odżywiać, ćwiczyć, ruszać się, a fast foody bankrutują. Zmienia się ten nasz świat. Ale wiecie co? W tym przypadku akurat dobrze! Może zmniejszą się kolejki do lekarzy, nie będziemy musieli wydawać tyle pieniędzy na lekarstwa. A skutkiem ubocznym tego "nowego życia" (:P) jest ładny wygląd. I mi się to wszystko podoba! Nawet bardzo. :) Wkręciłam się w to wszystko na maksa i tylko mój portfel troszkę na to narzeka. :P

No, ale jesteśmy tylko ludźmi i czasami mamy chwilę słabości. Wtedy mi, najczęściej, nie chce się ćwiczyć. :( Ale, nie wiem jak Wam, pomaga mi oglądanie różnych zdjęć na Tumblr. :) Znajduję tam różne pomysły na zdrowe posiłki, przekąski czy po prostu zdjęcia ludzi w ruchu. I mnie to motywuje. :) Dlatego też przychodzę z tym postem, żebyście w chwilach słabości mogli zobaczyć te motywatory. :P Bo najważniejsze to się nie poddawać :)
Powodzenia!
No patrzcie, jaka ona jest szczupła! :)
Wszystkie zdjęcia są z Tumblr.

1 komentarz:

Będzie mi bardzo miło, jak coś napiszecie - pochwały i krytyki, jakieś pytania. :)