piątek, 10 lipca 2015

Najlepsza baza pod cień do powiek

Dzisiaj coś kosmetycznego. :) Coś nowego. :) Otóż... Mam zamiar polecić Wam cudowną, niesamowitą, świetną (mogłabym tak dalej wymieniać) bazę pod cień do powiek.

Niestety, ale należę do grona osób z cerą tłustą. :( Problem tej całej tłustości dotyczy też moich powiek. Miałam kiedyś duży problem z tym, że cień zbierał się w zgięciu na mojej powiece. Po około godzinie robiła mi się taka okropna gruba linia na środku. :/ Na każdej przerwie musiałam chodzić do łazienki i poprawiać sobie to wszystko. Nie sprawdził się u mnie puder pod powiekę, ani niestety baza pod cień do powiek z Essence. :( Szukała dalej, ale dużo było baz np. z Urban Decay, która do tanich nie należy. Dlatego musiałam znaleźć coś tańszego. Nie oszukujmy się. Budżet nastolatki nie zawsze jest wysoki. Ale udało się! :D Znalazłam bazę z dobrymi opiniami, którą kupiłam za 17 zł.! :) A mowa tutaj o... Hean Stay On. To jest po prostu bomba! Cienie trzymają się cały dzień, nawet po aktywności fizycznej (czyli po wf na 4. lekcji) i nie muszę nic poprawiać. A do tego pięknie pachnie! :D
W takim jednym słoiczku jest 14 g produktu. Używam go praktycznie codziennie od 3 miesięcy i naprawdę mało go ubyło. :) Myślę, że wystarczy mi jeszcze na naprawdę długo.
Podsumowując... Osoby, które mają problem z "uciekającym" cieniem do powiek, powinny kupić tę bazę. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jak coś napiszecie - pochwały i krytyki, jakieś pytania. :)