czwartek, 2 lipca 2015

Najwygodniejsze szorty

Wreszcie czuję lato! Wreszcie jest upał! :D Wreszcie mogę siedzieć cały dzień tarasie i czytać książkę lub przeglądać strony internetowe. :) Przydałoby się też posprzątać w pokoju, w szafach, ale... nie! To kiedy indziej :P Uwielbiam ten stan "nic mi się nie chce, są wakacje". :D
Z racji tego, że są wysokie temperatury, proszę Was, pijcie dużo wody. Polecam Wam wodę z cytryną - jest pyszna! :D

A dzisiaj założyłam najwygodniejsze szorty, z jakimi kiedykolwiek miałam do czynienia. A co ciekawe, to wcale nie były szorty na początku. Moja Mama nie chcąc wyrzucać swoich starych jeansów, obcięła je, podwinęła i gotowe! Tak oto powstały cudowne szorty, które noszę najczęściej. Do tego luźna bluzeczka i czego chcieć więcej? :)
Bluzka - Bershka
Szorty - no name 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jak coś napiszecie - pochwały i krytyki, jakieś pytania. :)