czwartek, 9 lipca 2015

Przyjemne filmy na wakacje

Wakacje to bardzo sprzyjający czas na nadrobienie zaległości w oglądaniu filmów. Nie musimy się uczyć, możemy pójść spać, o której nam się żywnie podoba, bo nie trzeba zrywać się o 5:25. Tak, zdecydowanie to lubię. :) I mimo, że nie oglądam codziennie jakichś filmów, to robię to zdecydowanie częściej niż w okresie wrzesień-czerwiec.

Osobiście nie przepadam za horrorami, bo ja nie lubię się bać. :P Dlatego nie jestem dobrym partnerem do kina dla moich znajomych. Cóż mogę na to poradzić? Za to ja się lubię śmiać. I uwielbiam komedie. Tak, te romantyczne też. Lubię też filmy, przy których można się wzruszyć, chociaż te oglądam rzadziej.

I tak oto sporządziłam dla Was listę filmów, które moim zdaniem warto obejrzeć i są dosyć lekkie. :)

1. "Za jakie grzechy, dobry Boże?" - ten film polecam Wam zdecydowanie. Naprawdę się na nim uśmiejecie. Mogę go oglądać setki razy, a i tak za każdym razem będę się śmiać. Jeżeli macie możliwość, obejrzyjcie go z polskimi napisami, nie z lektorem. Wtedy, dzięki językowi, poczujecie jeszcze bardziej ten humor. :)
www.filmweb.pl
2. "Narzeczony mimo woli" - Sandra Bullock w roli głównej = świetny film :P I taki jest. Oglądając go, również się uśmiejecie. :D
www.filmweb.pl
3. "Gwiazd naszych wina" - i się pośmiejecie, i popłaczecie. Przynajmniej tak jest w moim przypadku. :) Uwielbiam ten film i książkę tak samo. Chociaż do roli Augustusa mogli wziąć innego aktora. :P
www.filmweb.pl
4. "Zostań, jeśli kochasz" - popłakałam się na tym filmie. Ale nie z sytuacji głównej bohaterki, chociaż z niej też. Głównie to płakałam, dlatego że Adam tak bardzo kochał Mię, a ja do tej pory nie spotkałam nikogo wyjątkowego. :/ Ach te filmy... No, ale życie singielki ma duuużo plusów. :P
I książka, i film są godne polecenia :)
www.filmweb.pl
5. Mamma Mia! - jeden z moich ulubionych filmów. W każde Boże Narodzenie ogląda się Kevina, a dla mnie nie ma wakacji bez "Mamma Mii!" :) Te piękne widoki po prostu zachęcają, by pojechać na Skiathos i wprowadzają w prawdziwie wakacyjny klimat. :)
www.filmweb.pl
A Wy jakie filmy lubicie i polecacie? Podzielcie się nimi! :)
Miłego oglądania :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jak coś napiszecie - pochwały i krytyki, jakieś pytania. :)