niedziela, 19 lipca 2015

Rzeczy do domu | Wish List

Nie wiem, czy to przychodzi z wiekiem, ale ostatnio bardzo zaczęłam interesować się wyposażeniem domu. Uwielbiam oglądać na stronach internetowych różne świeczniki, obrusy, pościel, wyposażenie kuchni i takie inne fajne rzeczy. :) Nawet troszkę nie mogę się już doczekać, kiedy będę miała swoje gniazdko i będę mogła kupić to, na co mam ochotę i mi się podoba (oczywiście tyle, na ile mi wystarczy pieniędzy :P). Lubię czasami wyobrażać sobie, jak będzie wyglądać mój dom, jak będę przyjmować gości, jak będzie udekorowany na święta i w ogóle. :) Wiem, marzycielka ze mnie. :P

No, a teraz chciałabym Wam pokazać rzeczy, które obecnie mi się podobają i, które chętnie bym kupiła. Na razie są to naczynia i pościel. Może coś Wam wpadnie w oko? :) Tylko od razu mówię, że są to rzeczy, które mi się podobają i niekoniecznie są tanie. W końcu to tylko "Wish List". :)

Odkąd zaczęłam robić koktajle, marzą mi się takie urocze słoiczki z nakrętkami i uchwytem lub takie wysokie (w tym przypadku jest to wazon :P ). Natomiast patrząc na te cudowne kubki, od razu mam ochotę na kawę, herbatę lub gorącą czekoladę. :D
123456
7891011
Do następnego zestawu wdarł się jeszcze słoiczek z zakrętką, który mógłby się przydać na jogurt do szkoły lub na piknik lub po prostu do koktajlu. :) 
Lubię piec. Ale to chyba lubi większość dziewczyn. :) I przeglądając stronę internetową, trafiłam na przeurocze i przesłodkie foremki do wykrawania ciasteczek! No patrzcie na tę sarenką czy reniferka, a do tego ta księżniczka i zamek Disney'a! Można się w tym zakochać. <3
12131415
16171819
Będąc w temacie ciasteczek... Bardzo podobają mi się te stempelki do ciastek. Jest tyle fajnych wzorów i dzięki temu możemy mieć naprawdę piękne wypieki! (Tylko dlaczego te stempelki są takie drogie? :/) No i jeszcze jedna foremka do wykrawania, która jest najpiękniejsza na świecie, bo w kształcie Wieży Eiffel! :P
202122,
232425
Teraz kolej na coś większego, czyli na blachy. Ale będą różne. I te do pieczenia ciasteczek, i te do pieczenia ciast. Znajdą się formy na Boże Narodzenie, na Wielkanoc i na ciasta bez okazji lub z okazji. :P Muszę przyznać, że są naprawdę świetne i z takim sprzętem byśmy piekły przynajmniej raz w tygodniu! No i oczywiście jeszcze coś do dekoracji tych wszystkich wypieków. :)
26272829,
30313233
34353637,
38394041
No i na zakończenie tematu pieczenia, chcę Wam jeszcze pokazać papilotki do muffinek i babeczek. Ja piekę je w silikonowych foremkach, dzięki czemu mogę je przełożyć właśnie do tych papierków, więc wypieki są nie tylko pyszne, ale i pięknie się prezentują. :D
42434445,
46474849
To teraz coś, żeby się lepiej spało po zjedzeniu wszystkich pyszności przygotowanych za pomocą ww. artykułów, czyli cudowna pościel! :D
50515253,
54555657
No dobrze! To by było na tyle. :) Napiszcie, co Wam się najbardziej spodobało z moich propozycji. A może znacie fajne sklepy z rzeczami tego typu? Śmiało! Piszcie w komentarzach. :)

2 komentarze:

  1. Przedstawiłaś cudowne rzeczy! Najbardziej widzi mi się 1, 12, 13, 20, 34, 48, może coś zamówię! Hihi
    A co do sklepów - polecam - a Tab :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sklep już sprawdziłam i wpadło mi w oko kilka rzeczy. :) Już... :P

      Usuń

Będzie mi bardzo miło, jak coś napiszecie - pochwały i krytyki, jakieś pytania. :)