niedziela, 5 lipca 2015

Sunday look

Ale upały! No, ale to w końcu wakacje i musi tak być. :) Tak, jak już mówiłam, ja bardzo lubię taką pogodę. :) Cały dzień na zewnątrz, woda, kawa mrożona, lody, książka i laptop = szczęście. :D

A co do dzisiejszego stroju... Może białe rurki nie były super-hiper pomysłem, ale nie było aż tak źle. Gorzej by było z czarnymi. :D Do tego koszula na grubych ramiączkach , która w sklepie wołała do mnie: "kup mnie". :P I ten uroczy supełek. :D W ogóle ostatnio w mojej szafie pojawiła się przerażająca liczba koszul. Chyba się starzeję. XD
Koszula - Reserved
Spodnie - Lidl
Tak, mam spodnie z Lidla i to nie jedną parę, i uważam, że spodnie z tego sklepu są bardzo wygodne. Wypróbujcie kiedyś! ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jak coś napiszecie - pochwały i krytyki, jakieś pytania. :)