poniedziałek, 6 lipca 2015

Wygodny kombinezon

Gorąco, gorąco, gorąco! :D Klimat wakacyjny w pełni! :) A ja dzisiaj chcę Wam pokazać cudowny, luźny i przewygodny kombinezon w sam raz na takie upały! Do tego ma dosyć bardzo wycięte plecy, więc klimatyzacja pleców gwarantowana. :P W ogóle ostatnio pokochałam ubrania tego typu i zawsze w sklepie ich szukam. Oczywiście, ich nie kupuję. :P W swojej szafie mam dwa kombinezony i jestem nimi oczarowana!
Jeśli jedziecie gdzieś daleko na wakacje, spędzicie kilka lub nawet kilkanaście godzin w samochodzie lub innym środku transportu, to kombinezon jest dla Was! :D Nigdzie Was nie ciśnie, brzuch jest swobodny (to się liczy dla osób z chorobą komunikacyjną). :) Dlatego jeśli zostało Wam jeszcze troszkę kasy, to lećcie na wyprzedaże i sprawcie sobie przynajmniej jeden kombinezon. ;)
Kombinezon - Bershka
Torebeczka - no name

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jak coś napiszecie - pochwały i krytyki, jakieś pytania. :)