wtorek, 11 sierpnia 2015

Biała sukienka

Byłam dzisiaj z moją przyjaciółką w galerii, w kinie na "Papierowych miastach". Podobał mi się ten film i muszę przeczytać jeszcze książkę, ponieważ nie zdążyłam tego zrobić. :P Ale mam postanowienie, że w miarę możliwości najpierw czytam książkę, a dopiero potem oglądam jej ekranizację. Niestety nie zawsze mi się to udaje, no ale... :P A w galerii połowa świateł zgaszona, brak klimatyzacji, ruchome schody wyłączone. Chwilami czułam się, jakbym była w zamkniętym centrum handlowym. A to wszystko podobno przez te upały. Widać nie jesteśmy przygotowani na lato. :/

Korzystając z bycia w galerii, poszłyśmy obczajać nowe kolekcje w sklepach. Oczywiście nic nie kupiłam, bo ceny są kosmiczne. Ale jak to ja zauważyłam cuuuudowną białą sukienkę, która mnie naprawdę urzekła. :) Więc od razu zaczęłam gdybać, z czym bym mogła ją ubrać. I oto rezultat! :D

Pierwszy zestaw bardziej klasyczny:
Sukienka - Stradivarius
Buty - Deichmann
Torebka - Sinsay
I drugi bardziej wygodny:
Sukienka - Straduvarius
Buty - Bershka
Bransoletki - by Dziubeka: 12

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jak coś napiszecie - pochwały i krytyki, jakieś pytania. :)