sobota, 1 sierpnia 2015

Coś na specjalne okazje

Teraz, w czasie lata jest organizowanych dużo specjalnych okazji, np. wesela. I w te dni trzeba ładnie wyglądać mimo upałów. Dlatego trzeba wybrać coś lekkiego, w miarę luźnego i oczywiście jasnego. Ja przygotowałam na dzisiaj taką jedną propozycję. Prawdę mówiąc, nie miałam zamiaru napisać tego posta, ale kiedy zobaczyłam tę sukienkę (patrz niżej :P), od razu obudziła się we mnie potrzeba wymyślenia stylizacji z nią w roli głównej. :) I tak oto mam dla Was trzy podstawowe elementy. Trzeba by było dobrać jeszcze jakąś biżuterię, ale myślę, że wystarczą delikatne kolczyki i łańcuszek. :)
Sukienka - Mosquito
Buty - Asos
Kopertówka - Anna Field via Zalando

Czy Wam też podoba się ta sukienka tak baaardzo jak mi? :) Miłego weekendu! :D

1 komentarz:

Będzie mi bardzo miło, jak coś napiszecie - pochwały i krytyki, jakieś pytania. :)