czwartek, 13 sierpnia 2015

Letnie wieczory

Dzisiaj kolejny post ze "stylizacją". :) Powstała ona głównie z myślą o letnich wieczorach, które ostatnio są coraz chłodniejsze. Oprócz tego wyobrażałam sobie siebie w tych spodniach na kolacji w jakimś hotelu z all inclusive na wakacjach. Tak wiem, moja głowa buja w obłokach. :P Ale naprawdę moją pierwszą myślą po zobaczeniu tych spodni była opisana wyżej sytuacja. :)
A więc główna część tej stylizacji to długie i luźne spodnie w pięknym kobaltowym kolorze (btw. zakochałam się w nim :D). Do nich zwykła biała bokserka i białe dodatki. :)

Czy Was też już troszkę przeraża to, że do końca wakacji zostało troszkę ponad dwa tygodnie? To jest straszne! :/ Tak więc ja korzystam z ostatnich dni wolności i całymi dniami czytam książki. :) Obecnie jestem w trakcie "Papierowych miast". Czytaliście już? A może obejrzeliście film? Podzielcie się swoimi opiniami! :)
Bokserka - Sinsay
Spodnie - Bershka
Sandały - Czas na buty
Torebka - Shein

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jak coś napiszecie - pochwały i krytyki, jakieś pytania. :)