sobota, 15 sierpnia 2015

Lodziarnia Donizetti | Fajne miejsca w Krakowie #1

Wczoraj było dość wietrznie, dzięki czemu jadąc na Rynek na spotkanie z koleżanką, nie gotowałam się w tramwaju. :) Mimo że w tym cudownym środku komunikacji miejskiej jest klimatyzacja, to niestety nie da się jej odczuć, gdyż dużo osób wpada na pomysł otwarcia okien. Chcą poczuć wiatr we włosach, który daje się we znaki tylko w czasie ruszania tramwaju. Dlatego błagam Was nigdy nie otwierajcie okien, kiedy jest klimatyzacja. :P
Mimo że było wietrznie i nie tak gorąco, musiałyśmy iść na lody. No bo co to za wakacje bez codziennego zajadania się tymi smakołykami? :P

I tak oto dzisiaj zaczynam coś w rodzaju cyklu postów na blogu pt. "Fajne miejsca w Krakowie". Chcę się z Wami po prostu podzielić fajnymi miejscówkami w tym pięknym mieście, które powinniście odwiedzić. :) Cały czas odkrywam nowe miejsca, więc może być ciekawie. :D Od razu też zaznaczam, że te posty/propozycje nie będą się pojawiały, w jakieś określone dni tygodnia ani nic z tych rzeczy. Będę się z Wami dzielić moimi doświadczeniami wtedy, kiedy poznam naprawdę fajne miejsce. :) Mam nadzieję, że coś takiego Wam się spodoba. ;)

Na pierwszy ogień idzie Lodziarnia Donizetti, w której są najlepsze lody w Krakowie. Znaczy się najlepsze dla mnie, bo nie byłam we wszystkich lodziarniach w tym mieście. :P Jedno jest pewne - lody są naprawdę pyszne!!! :D
Przez ostatni rok cały czas poszukiwałam idealnych lodów pistacjowych, takich jakie jadłam w zeszłe wakacje w Chorwacji. I wczoraj je znalazłam! Właśnie w tej lodziarni. Mówię Wam z ręką na sercu, że mają najlepsze lody pistacjowe na świecie!

Oprócz tego, że naprawdę pysznych lodów mają bardzo fajne ceny. Od 3 do 4 zł za jeden smak. Ale uwaga! To nie jest cena za jedną maleńką gałeczkę, która zwykle kosztuje 2,50 zł. To jest cena za sporą szpatułkę lodów! :D Wydaje mi się nawet, że taka jedna szpatułka = dwóm zwykłym gałką. Także jeśli chodzi o cenę względem jakości i ilości to jest super! :D

Lodziarnia znajduje się na ulicy Świętego Marka 23 (która "przecina" ul. Floriańską), więc jest w samym centrum. :) Dlatego będąc na Rynku, musicie tam zajrzeć. :D Po najważniejsze informacje możecie wejść na profil lodziarni na Facebooku (link).
Aha! Jeszcze oprócz lodów możecie tam kupić gofry, naleśniki lub napić się kawy, gorącej czekolady. :)

Jeszcze raz polecam Wam tę lodziarnię! :D A może już w niej byliście i spróbowaliście tych lodów? Wam też tak bardzo smakują?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jak coś napiszecie - pochwały i krytyki, jakieś pytania. :)