niedziela, 30 sierpnia 2015

Motywacja #2

Dzisiaj przedostatni dzień sierpnia, a to oznacza przedostatni dzień wakacji... :( Ale nowy rok szkolny i początek kolejnego miesiąca to dobra okazja to zmiany stylu życia. Również ja mam nadzieję, że wreszcie mi się to uda, bo przyznaję, że do tej pory mój styl życia był w połowie zdrowy. Dlatego będę się starać! :D
Jeżeli ktoś z Was też mam taki plan, to ten post dedykuję właśnie Tobie. :) I mi. I osobom, które mają chwile zwątpienia. :) Będzie dobrze! Uda się nam! :D
Wszystkie zdjęcia z Tumblr.

2 komentarze:

  1. myślę, że wakacje to czas, kiedy odpoczywamy od wszystkiego - również od regularnych ćwiczeń (niestety!) mnie też to dopadło.. i o ile wrzesień nie będzie mi sprzyjał (bo dla studentów to jeszcze jednak wakacje), tak od października wracam na treningi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kilka dni temu też dodałam podobny post :-). Postanowiłam zacząć ćwiczyć, ograniczyć słodycze i pić więcej wody. Jak na razie dobrze mi idzie. Wytrwałości!
    Pozdrawiam, minimalnia.blogspot.com :-)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jak coś napiszecie - pochwały i krytyki, jakieś pytania. :)