wtorek, 25 sierpnia 2015

Turystka ;)

Jak już wiecie, tydzień temu byłam we Wrocławiu. Niby była to krótka wycieczka, ale trzeba było troszkę pochodzić i spędzić trzy godziny w samochodzie. Na taką wyprawę trzeba się więc ubrać wygodnie. A co jest wygodniejsza niż luźna bluzka, która nigdzie nie ciśnie i nie jest zbyt przyległa? Do niej dobrałam wygodne szorty i japonki, które dla mnie są najwygodniejszymi butami w lecie. :D
Oczywiście byłoby lepiej, gdybym nie miała na ręce bandaża, ale jak na złość wyskoczyła mi nieprzyjemna wysypka, którą muszę smarować nieprzyjemną maścią... Więc bandaż był niezbędny. :P

Comme vous savez il y a une semaine j'étais à Wrocław (vous pouvez voir quelques photos de cette belle ville ici). C'était une excursion courte mais il fallait marcher un peu et passer trois heures en voiture pour arriver de Cracovie à Wrocław. Alors pour ce voyage j'ai dû m'habiller confortablement. Et qu'est-ce qui est plus confortable qu'un t-shirt large qui ne nous met pas mal à l'aise? J'ai mis le short et les tongs qui sont les chaussures les plus confortable pendant l'été. En tout cas pour moi. :)
Bien sûr il serait mieux si j'avais pas ce bandage mais j'ai eu des boutons horribles et j'ai dû appliquer une pommade qui a une odeur désagréable... Alors le bandage était indispensable. 
T-shirt - Sinsay
Szorty - F&F
Japonki - CCC

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jak coś napiszecie - pochwały i krytyki, jakieś pytania. :)