środa, 12 sierpnia 2015

Vogue. Za kulisami świata mody

Dzisiaj coś czego jeszcze nie było - recenzja książki. Znaczy się to nie będzie taka recenzja z prawdziwego zdarzenia, tylko krótko chcę Wam powiedzieć, co o niej myślę. Tak na luzaka. :) W końcu w takie upały trudno jest wymyślić coś długaśnego, co mogłoby być na jakimś egzaminie. :P

A jaka książka jest bohaterką dzisiejszego posta? Ano taka, którą już widzieliście w poście "Książki na wakacje"(link), a mianowicie "Vogue. Za kulisami świata mody". :) Jej autorką jest była redaktor naczelna australijskiej edycji Vogue'a Kristie Clements. Na pewno to jedna z najlepiej znających ten świat mody osób. :)

Na wstępie chcę powiedzieć, że jeżeli nie interesujecie się modą, tym jak wygląda życie modelek i ludzi świata mody, to ta książka nie jest dla Was.
Mnie to wszystko bardzo interesuje, uwielbiam oglądać zdjęcia z pokazów mody i zastanawiać się, czy założyłabym taki strój czy nie (oczywiście to jest jedno wielkie gdybanie :P). Zawsze ciekawiło mnie, jak pracują modelki, co robią, żeby być takie chude. Oczywiście nie podobają mi się modelki, które mają samą skórę i kości, nie chciałabym być taka chuda, ale interesowało mnie to, co one muszą robić, żeby takimi być. I w tej książce wszystko jest opisane! Niestety prawda jest brutalna - czasami modelki jedzą chusteczki i popijają wodą, żeby pęczniały w żołądku, a one nie odczuwają głodu. Wiem, że to brzmi strasznie. Ale na szczęście nie każda tak robi.

Oprócz takich troszkę kontrowersyjnych sytuacji opisane są również te wyjątkowe i wspaniałe wydarzenia jak np. sesja zdjęciowa z Księżną Mary z Danii lub wiele różnych przyjęć. Bardzo spodobały mi się opisy, jak to wszystko wygląda za kulisami. :) Fajnie by było kiedyś się znaleźć w takiej sytuacji. :P
Kończąc... Mi osobiście bardzo się podobała ta książka i naprawdę ją Wam polecam. Jednak jeśli nie interesujecie się modą, to zwyczajnie Was ona zanudzi. 
A może już ją czytaliście? Jak wrażenia? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jak coś napiszecie - pochwały i krytyki, jakieś pytania. :)