poniedziałek, 31 sierpnia 2015

Żegnajcie wakacje

No niestety... To już koniec wakacji... :( Podejrzewam, że dzisiaj wszyscy wykorzystują ten dzień na maksa. :) Ja zaraz idę na leżaczek poczytać książeczkę, bo pogoda dzisiaj przepiękna! :D Mimo, że w te wakacje nie byłam na żadnych wczasach, to i tak mi się one podobały. :) Pospotykałam się ze znajomymi, obejrzałam kilka genialnych filmów, do których wrócę jeszcze nie raz, odkryłam nowy genialny musical francuski, zakochałam się w kolejnym piosenkarzu i zrobiłam jeszcze wiele innych fajnych rzeczy. :D Teraz oczywiście nie będę się mogła doczekać kolejnych wakacji, ale jak na razie trzeba wytrwać do Bożego Narodzenia. :P Tego życzę i sobie, i Wam! :D
Koszula - Stradivarius
Spódnica - Stradivarius
Balerinki - H&M
Torebka - Sinsay

4 komentarze:

  1. Ja jeszcze mam ponad miesiąc wakacji, ale współczuje powrotu do szkoły!

    OdpowiedzUsuń
  2. A jaki to piosenkarz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Vincent Niclot :) Tutaj jedna z Jego pięknych piosenek: https://www.youtube.com/watch?v=sM57s6q9kZ0
      Oprócz pięknego głosu jest niesamowicie przystojny ;)

      Usuń

Będzie mi bardzo miło, jak coś napiszecie - pochwały i krytyki, jakieś pytania. :)