niedziela, 20 września 2015

Cake pops

Cake pops to urocze ciasto na patyku, które wygląda jak lizaki. Jest to coś innego, wyjątkowego i na pewno nada się na każdą okazję! :D Ja raz je zrobiłam i były po prostu przepyszne i takie śliczne. <3 Mam zamiar przygotować je jeszcze nie raz i spróbować różnych sposobów na ich ozdobienie. :) Szukając inspiracji na Pintereście, znalazłam cudne zdobienia! :D Osobiście najbardziej podobają mi się te świąteczne, no bo są świąteczne, więc to chyba oczywiste. :P I dzisiaj chciałabym się z Wami podzielić właśnie pomysłami na dekorację tych uroczych ciast-lizaków. :)
Oczywiście najpierw trzeba je zrobić, a przepis znajdziecie np. tutaj.
Wszystkie zdjęcia z Pinterest.

Po więcej cake pops'ów zapraszam na mojego Pinteresta, którego możecie widzieć z boku, po prawej stronie. :) 

1 komentarz:

Będzie mi bardzo miło, jak coś napiszecie - pochwały i krytyki, jakieś pytania. :)