wtorek, 15 września 2015

Nie mam czasu na trening!

No właśnie... Ile razy musiałyście to powiedzieć? Niestety, ale mi zdarza się to często. Szczególnie teraz w roku szkolnym. :/ W poprzednim tygodniu udało mi się potrenować tylko w poniedziałek i piątek. :( Jednak mam nadzieję, że z każdym tygodniem organizacja mojego dnia się polepszy i będę umiała wszystko tak ułożyć, żeby znaleźć czas na ruch. Oczywiście to nie będą takie treningi jak w weekend, czyli trwające 40 - 50 minut. Jeżeli Wy też macie ten problem, to ten post jest dla Was! :) Chcę Wam pokazać filmiki z ćwiczeniami z Youtube'a, z których możecie złożyć krótki trening. W końcu to zawsze coś! :D
Powodzenia!

1 komentarz:

  1. Ja ostatnio też się zaniedbałam, za dużo spraw na głowie, a po całym dniu już nie mam ochoty ruszyć się z łóżka... Mam nadzieję, że jak wszystko już pozałatwiam, zaczną się studia to wszystko wróci do normy!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jak coś napiszecie - pochwały i krytyki, jakieś pytania. :)