środa, 2 września 2015

Rozpoczęcie roku szkolnego

Ja już chcę wakacje! Mówię poważnie. :P Niby dzisiaj pierwszy dzień szkoły, a już mam zapowiedziane dwa sprawdziany powtórkowe z polskiego i kilkanaście zadań domowych... Ratujcie! Jedyny plus jest taki, że i dzisiaj i jutro, i chyba nawet w piątek mam po pięć lekcji. :) Jak na początek może być. :)

No, a wczoraj założyłam iście żałobny strój, czyli czarną sukienkę, czarne koturny i czarną torebkę. W ogóle zaraz przed szkołą rozwaliły mi się japonki, w których przemierzyłam drogę do tej cudownej placówki. :/ Tak więc zostałam skazana na powrót w czarnych butach i moim stopom stanowczo się to nie podobało. :(

Chcę też Was poinformować, że w roku szkolnym posty będą pojawiały się rzadziej niż w wakacje. Zaczynam drugą klasę liceum, a to znaczy, że zaczynam rozszerzenie. W dodatku jestem w klasie biologiczno-chemiczno-matematycznej, więc będę się musiała skupić. Ale nie martwcie się, nie zapomnę o Was! ;)
Powodzenia! :D
Sukienka - Orsay
Koturny - Deichmann 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jak coś napiszecie - pochwały i krytyki, jakieś pytania. :)