niedziela, 11 października 2015

Czarne torebki | Wish List

 Dołączyłam do grona osób smarkających w kółko, kaszlących co 5 sekund i tracących głos co 10 minut. Tak, przeziębienie mnie dopadło. Ach ta jesień... :P Kto jeszcze przez to przechodzi?

Czarna torebka to must-have w każdej damskiej szafie. W sklepach jest ich najwięcej, w różnych fasonach, kształtach i o różnych wielkościach. Moja czarna torebka niestety jest średniej wielkości i doszłam do wniosku, że potrzebuję większej. Jak na razie do szkoły chodzę z niebieską torebki, która jest super wytrzymała, no ale nie będę przecież cały rok z nią chodzić :P Dlatego jestem na etapie poszukiwań tej jedynej czarnej torebki. :D Mam tylko kilka wymagań: musi być czarna, duża i wytrzymała tak, żeby po tygodniu nie urwały mi się uszy. :P Podzielę się z Wami kilkoma, które sobie upatrzyłam. :) A może Wy polecicie mi jakąś fajną torebkę?
H&M 
Miłego tygodnia! :D

1 komentarz:

  1. Moim zdaniem czarną torebkę powinna mieć każda kobieta :))

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jak coś napiszecie - pochwały i krytyki, jakieś pytania. :)