piątek, 2 października 2015

Motywacja #3

Mamy już październik! :D Ale ten wrzesień szybko minął, zostało jeszcze tylko 9 miesięcy (jak to powiedziała moja koleżanka:"To tak jak ciąża") :P Przyzwyczaiłam się już do tego, że poza szkołą nie mam życia i jest lepiej niż miesiąc temu. Tygodnie lecą bardzo szybko i powiem szczerze, że nawet nie wiem, kiedy z poniedziałku robi się piątek. Podoba mi się to :) A jak tam u Was?

C'est déjà octobre! :D Septembre a passé si vite, il ne reste que neuf mois (comme ma copine a dit:"Neuf mois comme la grossesse") :P Je me suis déjà habituée à ne pas avoir aucune vie hormis l'école et je vais mieux que le mois derenier. Les semaines passent si vite et je n'aperçois pas du temps entre lundi et vendredi. J'aime bien ça :) Et comment vous allez?

Na początku tego kolejnego miesiąca mam dla Was kolejny post ze zdjęciami motywacyjnymi :) Przypominam, że za trzy miesiące będziemy już w roku 2016 ;) Dlatego może chcecie coś zmienić? A jeśli już to robicie, to te zdjęcia pomogą Wam w chwilach słabości. :) Powodzenia :D

Au début de ce mois j'ai pour vous un post dans lequel je vous montre les photos de motivation. :) Je vous rappelle que dans 3 mois nous aurons l'an 2016 ;) Peut être vous voulez changer quelque chose? Et si vous le font déjà ces photos vous aideront pendant les moments difficiles. :) Bonne chance :D
Wszystkie zdjęcia są z Pinterest.

1 komentarz:

  1. Wrzesień stanowczo za szybko zleciał! Ale teraz już czas może gnać, zaczęłam szkołę, więc niech szybko się kończy :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jak coś napiszecie - pochwały i krytyki, jakieś pytania. :)