piątek, 30 października 2015

Rodzinny weekend :)

Piątek, piąteczek, piątunio! :D Ale ten post nie ma być, o tym wspaniałym dniu. Ma być o czymś innym... ;)
Jestem dość rodzinną osobą. Uwielbiam spędzać czas z moimi bliskimi i jedno z najgorszych uczuć odczuwam wtedy, gdy ja muszę się uczyć, a reszta gra w różne gry i śmieje się ze sobą... :/ W ten weekend jadę do rodzinki i mam zamiar wykorzystać go w pełni. :D
Na takie spotkania rodzinne lubię zakładać sukienki. Niestety to nie znaczy, że zawsze to robię, ale często. :P Ostatnio znalazłam w Internecie bardzo ładną sukienką i postanowiłam ułożyć razem z nią jakąś stylizację. :) Mam nadzieję, że Wam się spodoba. :D

Je suis une personne qui adore passer le temps avec la famille. Je déteste être en train d'apprendre pendant que le reste de la famille joue et rit beaucoup... :/ Ce weekend je serai chez ma famille et je vais en profiter. :)
Pour ce genre de rendez -vous j'aime bien porter des robes. Malheureusement ça ne veut pas dire que je le fais chaque fois. Récemment j'ai trouvé une robe que j'adore et j'ai décidé de faire une stylisation avec elle. :) J'espère qu'elle vous plaira. :D
Sukienka - Bershka
Płaszcz - Stradivarius
Buty - Bershka
Komin - Sinsay
Torebka - Stradivarius
Miłego weekendu! :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jak coś napiszecie - pochwały i krytyki, jakieś pytania. :)