czwartek, 5 listopada 2015

Cafe Czekolada | Fajne miejsca w Krakowie #3

Dawno nie było już posta z serii "Fajne miejsca w Krakowie". A to wszystko przez szkołę. Powiem szczerze, że dopiero w piątek udało mi się pójść gdzieś z koleżanką. Postanowiłyśmy osłodzić sobie życie po trudnym sprawdzianie z biologii i wybrałyśmy się na czekoladę. I muszę przyznać, że w Cafe Czekolada jest najlepsza gorąca czekolada na świecie! :D Taka gęsta, taka słodka i taka pyszna <3 Jeżeli chcecie się rozgrzać, będąc w Krakowie, to musicie znaleźć to miejsce. Piszę znaleźć, ponieważ jest ono troszkę "schowane" :) Znajduje się na ul. Brackiej 4 i trzeba tam wejść przez dużą bramę. :)
Moim zdaniem ceny są troszkę za wysokie za takie małe czekolady. Ja zamówiłam gorącą czekoladę z piankami i zapłaciłam za nią 12 zł. Uważam, że mogłaby być troszkę tańsza.
W menu tej kawiarni znajdują się oczywiście jeszcze kawy i inne rzeczy tego typu. Jednak najlepsza tam jest czekolada i trzeba ją spróbować. :D
Razem z moją koleżanką skusiłyśmy się na "Czekoladę do schrupania", czyli czekoladę z piankami :P (do wyboru jest jeszcze m.in. z bezami :D).

Facebook kawiarni - KLIK

1 komentarz:

Będzie mi bardzo miło, jak coś napiszecie - pochwały i krytyki, jakieś pytania. :)