piątek, 20 listopada 2015

Czarny kapelusz :)

Teraz jestem jeszcze bardziej szczęśliwa niż w czwartek, bo już tylko cztery razy będzie piątek przed Świętami (dzisiaj kupiłam już dwie świeczki o świątecznych zapachach i cieszę się jak dziecko :D) i lenistwem! :D Niestety te cztery tygodnie będą ciężkie, bo w ten ostatni piątek są u mnie wystawiane oceny, więc trzeba będzie się bardzo sprężyć i dużo pouczyć. No ale to tylko cztery tygodnie. :P A jak tam u Was?

W dzisiejszej stylizacji znalazł się czarny kapelusz. :) Baaardzo mi się taki podoba, ale niestety go nie mam. Może kiedyś, w przyszłości... ;) W każdym bądź razie uważam, że kapelusze są niezwykłym dodatkiem i sprawiają, że ubiór nie jest nudny. Są w sam raz na taką pogodę jaka była w tym tygodniu. Musicie przyznać, że jak na koniec listopada, nie możemy narzekać, że jest bardzo zimno. :) Ale na szczęście Święta się zbliżają wielkimi krokami i jutro będę pomagać mojej siostrze pisać list do Mikołaja. :D
Bluzka - Reserved
Kardigan - Sinsay
Spodnie - Bershka
Płaszcz - Bershka
Kapelusz - H&M
Szalik - Bershka
Torebka - H&M
Botki - Stradivarius
Po kliknięciu na nazwę sklepu, zostaniecie przekierowani na stronę danej rzeczy :)
Miłego weekendu! :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jak coś napiszecie - pochwały i krytyki, jakieś pytania. :)