czwartek, 31 grudnia 2015

...2015, 2016...

No i mamy ostatni dzień 2015. Powiem szczerze, nie wiem, kiedy on minął. Zleciał taaaak szybko, że aż trudno w to uwierzyć. Jak zawsze na koniec roku większość osób robi małe lub duże podsumowanie. Przyszła kolej na mnie. :)
Zastanawiając się nad całym tym rokiem, muszę przyznać, że był on jednym z najlepszych w moim życiu. :) Naprawdę. Zdarzyło się naprawdę wiele cudownych rzeczy, za które jestem wdzięczna wszystkim, którzy przyczynili się do ich nastąpienia. :P Byłam na dwóch koncertach mojego ulubionego piosenkarza - Garou, razem z klasą pojechałam na wycieczkę do pięknego miasta, czyli Pragi, poszłam do pierwszej pracy i sama zarobiłam coś dla siebie, pogodziłam się z kilkoma osobami, starałam się uśmiechać jak najwięcej (mimo, że nie zawsze było to takie łatwe), śledziłam na żywo narodziny księżniczki Charlotte z Wielkiej Brytanii, oglądałam ślub szwedzkiego księcia, spędziłam bardzo dużo czasu z moją rodzinką i wiele innych. Udało mi się przeczytać 52 książki i obejrzeć ponad 90 filmów :D Nie udało mi się tylko schudnąć :P Kolejny rok również zapowiada się wspaniale! Mam w planie spełnić moje największe marzenie, ale o tym kiedy indziej :)
W tym poście chciałabym się z Wami podzielić moimi hitami/odkryciami tego cudownego 2015 roku. :) Będzie coś z kosmetyków, ale nie tylko. :)
1. Sensique Osuszacz Lakieru - nie potrafię już bez niego żyć i malować paznokci! To jest niezbędnik. Lakier wysycha w ciągu pięciu minut i nie ryzykujemy odgniecioną pościelą, jeśli malujemy paznokcie wieczorem. :)
2. Wibo Gel like top coat - cudowny top coat! Paznokcie wyglądają cudownie, pięknie się błyszczą i trzymają około tygodnia! :D Naprawdę warty polecenia :)
3. Lovely Matte Top Coat - jeżeli chcecie mieć matowe paznokcie, ale nie kupować osobno każdego koloru, to warto zaopatrzyć się w ten top coat. Paznokcie są pięknie matowe i bardzo długo się trzymają. :)
4. Hean Stay On - o tej bazie pisałam już na blogu i nie mogła się ona nie znaleźć w moich "hitach 2015". Powtórzę po raz kolejny - cienie trzymają się naprawdę jeden dzień :)
5. Golden Rose Velvet Matte nr 02 - cudowna pomadka i cudowny kolor. Mimo, że matowa, to w ogóle nie czuć jej na ustach. Do tego ten kolor jest bardzo naturalny, więc stała się ona moim codziennym dodatkiem do makijażu. :)
6. Makeup Revolution Iconic 1 - cudna paletka! Są w niej cienie matowe, satynowe i perłowe, którymi można zrobić makijaż na każdą okazję. Kosztuje tylko 20 zł, a jakość cieni jest naprawdę dobra :)
7. Pędzle Hakuro H50 i H67 - są to najmilsze rzeczy, jakie kiedykolwiek dotykałam :P A operowanie nimi to sama przyjemność! :D
8. Nie ma go na zdjęciach, ale totalnie zakochałam się w oleju kokosowym! Jest to najlepszy sposób na demakijaż :D A jak połączycie go z odrobiną cukru, wyjdzie Wam super peeling :D
9. Drogeria Pigment w Krakowie - wyobraźcie sobie te wszystkie piękne kosmetyki dostępne tylko w sklepach online. Już? A teraz wyobraźcie sobie raj, w którym większość z nich jest dostępna stacjonarnie. Piękne, prawda? Taki własnie jest Pigment w Krakowie. <3 Facebook drogerii
Wszystkie zdjęcia z Internetu
10. Autant en emporte le vent - przepiękny, wspaniały, cudowny musical francuski, który odkryłam w te wakacje i zakochałam się w nim od razu. A tłumacząc na nasz język, to Przeminęło z wiatrem. Jeżeli jesteście fanami francuskich musicali, musicie go obejrzeć. :D

11. Przeminęło z wiatrem - książkę przeczytałam w tamtym roku, ale w tym obejrzałam film, który również pokochałam. Prześliczna Vivien Leigh grająca Scarlett zrobiła na mnie ogromne wrażenie <3
12. Jak już jesteśmy w temacie wojny secesyjnej... Dokładnie w minioną sobotę moja Mama wciągnęłam mnie, a co za tym idzie, sprawiła, że pokochałam serial Północ - Południe z 1985 roku, w którym grali młodzi Patrick Swayze i James Read - niesamowicie przystojni. Sam serial ma TYLKO 12 odcinków, każdy trwa 1,5 godziny. Jest niesamowicie wciągający tak, że siedziałyśmy w łóżku i oglądałyśmy po 4 odcinki dziennie :P Jeżeli lubicie temat wojny secesyjnej w filmach/serialach oraz lubicie oglądać CUDOWNE suknie (aktorki grające główne role miały ok. 30 sukien!), to zacznijcie oglądać ten serial od razu :)
13. Love, Rosie - film, który obejrzałam w te wakacje i w nim też się zakochałam. Jest naprawdę cudowny :)
14. Vincent Niclo - NAJPRZYSTOJNIEJSZY mężczyzna na świecie. Naprawdę. Spójrzcie tylko na te Jego oczy <3 Głos też ma przepiękny - tenor. I nieważne, że śpiewa poważne piosenki. I tak go kocham <3 A w dodatku wszystkie osoby, które Go poznały, mówią, że jest najmilszym człowiekiem na świecie. Więc pozostaje tylko Go słuchać i kochać :P

15. Louane - francuska piosenkarka starsza ode mnie tylko o 2 lata. Wzięła udział we francuskim The Voice oraz zagrała w filmie La Famille Bélier. Za rolę w tym filmie otrzymała Cezara. :)

Kochani, życzę Wam w tym 2016 roku dużo zdrowia, sukcesów, wytrzymałości, motywacji do działania, spełnionych marzeń i duuuużo uśmiechu :) 
Trzymajcie się!

2 komentarze:

  1. Szczęśliwego Nowego Roku :) ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam szminki i konturówki Golden Rose :) A z Make up revolution mam paletkę z matowymi cieniami, spisuje się!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jak coś napiszecie - pochwały i krytyki, jakieś pytania. :)