środa, 9 grudnia 2015

Co by tu upiec? | Blogmas #9

Chyba wszystkim Boże Narodzenie kojarzy się między innymi z wypiekami. Góry ciast, ciasteczek, które potem spalamy cały rok :P No, ale w końcu Święta są tylko raz w roku, do tego to najpiękniejszy okres w roku i niejedzenie tych pyszności byłoby grzechem. Nie wiem, jak Wy ale ja uwielbiam piec, zwłaszcza na Święta. I jak co roku zaczęłam się zastanawiać, co tym razem przygotować. :) I tak oto znalazłam kilka przepisów. Któryś z nich na pewno wykorzystam, a może Wam coś wpadnie w oko. :P 
Nie mogę się już doczekać tego stania w kuchni, w tle piosenki świąteczne, a ja z siostrom przygotowujemy jakieś smakocie i je dekorujemy. :P Nie wiem jak Wam, ale mi te przygotowania sprawiają ogromną radość. :D 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jak coś napiszecie - pochwały i krytyki, jakieś pytania. :)