czwartek, 10 grudnia 2015

Dekoracja pokoju | Blogmas #10

Wiadomo, że jedną z najlepszych czynności, które robimy, czekając na Boże Narodzenie, jest dekoracja pokoju/domu :D Ja pierwsze dekoracje wystawiłam w ostatni weekend listopada, a w świeczki zaopatrzyłam się w połowie poprzedniego miesiąca. :P Co prawda choinki jeszcze nie ubieram, ponieważ ona zawsze czeka na ostatnią sobotę przed samymi świętami.
W tamtym roku powiesiłam nad łóżkiem światełka choinkowe, które... zostały na cały rok :) Uwielbiam je! :D Kiedy siedzę pod nimi w łóżeczku jest tak przytulnie :D
Ale wiadomo, że dekoracja świąteczna to nie tylko choinka, ale też oczywiście świeczki (o tych świątecznych możecie przeczytać TUTAJ) :) To np. renifery na półkach czy łańcuch choinkowy zawieszony między dwoma kinkietami :P
12,
34,
56
12345
1234
123
123
1234
123


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jak coś napiszecie - pochwały i krytyki, jakieś pytania. :)