sobota, 19 grudnia 2015

Idealny zimowy wieczór | Blogmas #19

Była edycja letnia mówiąca o idealnym letnim dniu, to tera czas na idealny zimowy wieczór. Dlaczego tylko wieczór? Każdy wie, że podczas tej pory roku wieczory są baaardzo przytulne i dłuższe, więc można je spędzić bardzo przyjemnie. :)

1. Świeczki
Mówiłam już nie raz, że jestem uzależniona od świeczek. :P Teraz w zimie wieczorem tworzą nam jeszcze bardziej przytulną atmosferę i po prostu nie chce się wychodzić z pokoju <3 Zimowe/świąteczne propozycje świeczek możecie znaleźć tutaj.
2. Kąpiel
To jest jedna z najlepszych rzeczy! Ja bardzo lubię wrzucać do wanny kapsułki o zapachu cynamonowym, czyli idealnym na zimowy wieczór. W ramach podwójnego relaksu, warto wziąć książkę lub postawić gdzieś laptopa, na którym leci film i odprężamy się na jakąś godzinę :P (szczerze mówiąc, zdarzyło mi się kiedyś siedzieć godzinę w wannie i czytać książkę). Można jeszcze na twarz nałożyć maseczkę i mamy relaks połączony z korzyściami dla naszej cery. :P Oczywiście po kąpieli ubieramy się w ciepluteńką piżamę i wskakujemy do łóżka.
3. Film + gorące piciu
Wskakujemy do łóżka w pokoju, gdzie pięknie pachnie i włączamy jakiś film. :) Najlepiej świąteczny
Ale jeszcze wcześniej robimy coś ciepłego do picia. Ja często piję samo gorące mleko, ale może też być kakao lub gorąca czekolada <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jak coś napiszecie - pochwały i krytyki, jakieś pytania. :)