sobota, 12 grudnia 2015

Lekkie książki na Święta | Blogmas #12

W pierwszym Blogmasie pisałam/pokazałam Wam kilka filmów, które uwielbiam oglądać w czasie świątecznym. Tym razem czas na książki! :D I tu znowu nie wszystkie dotyczą sticte świąt, ale ja bardzo lubię je czytać w tym czasie, kiedy jest tak przytulnie ;)  Najlepiej wtedy być owiniętym w kocyk i pić herbatkę albo coś innego, koniecznie ciepłego! :D Oczywiście nie wspominam tu już o tym, że czytanie to idealny sposób na zbicie czasu w autobusie czy tramwaju. :) Osobiście robię tak codziennie! Polecam! :D

Noelka - książka Małgorzaty Musierowicz (7 tom Jeżycjady), baaaardzo świąteczna :) Jeżeli lubicie takie zwykłe książki tzn, bez żadnych duchów, wampirów itp, to jak najbardziej polecam Wam ją przeczytać! :D
www.empik.com
W śnieżną noc - jest to zestaw trzech opowiadań. Najbardziej świąteczna i romantyczna książka jaką kiedykolwiek czytałam! Już jest jedną z moich ulubionych :D MUSICIE ją przeczytać :P
www.empik.com
Girl Online - ta książka znalazła się w moim spisie książek na wakacje, ale umieszczam ją tutaj, ponieważ większość akcji rozgrywa się w trakcie Bożego Narodzenia.
www.empik.com
Jezioro Osobliwości - ta książka nie jest ani trochę związana ze Świętami, ale ją uwielbiam i czytam co roku w tym właśnie okresie! :D Jedna z moich ulubionych książek, polecam :)
www.empik.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jak coś napiszecie - pochwały i krytyki, jakieś pytania. :)