piątek, 4 grudnia 2015

Stylizacja świąteczna #1 | Blogmas #4

Za 20 dni Wigilia!!! :D Jestem pewna, że to szybko minie :) Ja już jestem w kompletnie świątecznym nastroju :) A Wy???
Wracając do dzisiejszego posta... W Blogmasach chciałabym Wam też podsunąć pomysły na stylizację na kolację wigilijną lub po prostu na świętowanie czy to rodzinne, czy klasowe. :) Przy okazji pokażę Wam część rzeczy/ciuchów, które mi ostatnio wpadły w oko i jestem nimi totalnie zauroczona. Jeśli chodzi o wigilię klasową, to już zastanawiam się, co założyć. :P
Dzisiaj przedstawiam Wam tą oto śliczną sukienkę. To była miłość od pierwszego wejrzenia, uwierzcie mi :P Czy ona nie jest piękna?

Sukienka - Mosquito
Szpilki - Bershka
Kolczyki - By Dziubeka
Jutro z racji weekendu Blogmas będzie o 15:00 :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jak coś napiszecie - pochwały i krytyki, jakieś pytania. :)