niedziela, 6 grudnia 2015

Stylizacja świąteczna #2 | Blogmas #6

Jeej! Dzisiaj Mikołajki!!! :D Pochwalcie się, co dostaliście? :D A może sami robicie komuś prezent? Spędzacie ten dzień z bliskimi? Ja, tak jak w każdą niedzielę, staram się poświęcić jak najwięcej czasu mojej rodzince. Jakiś seans filmowy, gra planszowa i ogólne pogaduszki z moją Mamą. Bardzo lubię takie dni. :)
W temacie dzisiejszego Blogmasa... Pora na kolejną stylizację związaną ze Świętami, ale tym razem coś bardziej na co dzień. Zestaw idealny do szkoły czy do pracy. :) Oczywiście do tego jeszcze obowiązkowo kurtka, szalik, ciepła czapka i możemy szaleć. :D
Sweter - Mosquito
Koszula - Sinsay
Jeansy - Sinsay
Torebka - New Look
Buty - Timberland 
Miłego tygodnia! :D

1 komentarz:

  1. Bardzo mi się podoba sweterek: ) zapraszam do siebie agniesia123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jak coś napiszecie - pochwały i krytyki, jakieś pytania. :)