piątek, 18 grudnia 2015

Stylizacja świąteczna #4 | Blogmas #18

Jak Wam minął ten ostatni piątek? Ten ostatni pełny tydzień? Powiem szczerze mi się dłużył, ponieważ na początku złapało mnie przeziębienie. Tak więc chodziłam jak zombie, nie miałam na nic sił, a nauka nie była zbyt efektywna. Oczywiście były jakieś plus, a w nich jeden ogromny, a mianowicie u mnie w szkole była przedstawiana Szopka Nowodworska - jest to przedstawienie, w którym uczniowie parodiują nauczycieli z naszej szkoły. Najlepsze wydarzenie w moim liceum! Uśmiałam się bezkarnie do łez z mojej pani od matematyki i pana od polskiego (oczywiście z innych też, ale ta dwójka jest najlepsza :P).
Dzisiaj w stylizacji sukienka w kolorze morskim (?). Bez względu na nazwę uwielbiam ten kolor :D
Sukienka - Bershka
Płaszcz - Mosquito
Botki - Bershka
Torebka - Mohito

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jak coś napiszecie - pochwały i krytyki, jakieś pytania. :)