wtorek, 8 grudnia 2015

Świąteczna playlista | Blogmas #8

Grudzień bez piosenek świątecznych to nie grudzień! Myślę, że nie tylko u mnie przez cały ten miesiąc w uszach brzmią piosenki typu Let it snow! czy Last Christmas :) Uważam, że dzięki nim ta atmosfera Świąt jest jeszcze bardziej wyczuwalna, w domu robi się przytulniej i mamy już tę świadomość, że Boże Narodzenie tuż, tuż ;) W tym roku zaczęłam wcześniej niż poprzednio słuchać tych cudownych piosenek, więc nastrój świąteczny jest wokół mnie już od jakiegoś czasu :D 
Przygotowałam playlistę z moimi ulubionymi piosenkami, nie jest ich wiele (tylko 33, ale w przyszłym roku będzie bardziej rozbudowana), a w dodatku są wśród nich piosenki z Krainy lodu (nie mogłam się oprzeć, to najlepsza zimowa bajka :D), ale naprawdę wprowadzają w superświąteczny nastrój :P Tak więc miłego słuchania i do jutra :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jak coś napiszecie - pochwały i krytyki, jakieś pytania. :)