czwartek, 3 grudnia 2015

Świąteczne swetry | Blogmas #3

Hej wszystkim! :) Czas na trzeci dzień Blogmasów :D Jak widzicie w tytule dzisiaj będzie o swetrach! :) Bo chyba każdy w okresie jesienno-zimowym nałogowo chodzi w swetrach (a w szczególności ja), bo najważniejsze jest to, żeby było nam cieplutko i "przytulnie" :P A ponieważ Święta coraz bliżej, więc żeby lepiej poczuć ten klimat, można nosić swetry typowo bożonarodzeniowe. :) Niestety ja takiego jeszcze nie mam, ale bardzo bym chciała. Dlatego co roku przeglądam sklepy i oglądam te cudowne okrycia. <3
I dzisiaj mam dla Was propozycje takich swetrów (znajdzie się też kilka bluz). :) Może coś Wam się spodoba i sobie kupicie lub podarujecie komuś jako prezent. :)
123,
456,
789
1011,
121314
151617,
181920
212223,
242526
Dużo ślicznych swetrów jest jeszcze w F&F, dlatego jak będziecie mieli czas, zerknijcie do Tesco :)
Do jutra! :*

1 komentarz:

  1. Świetne swetry. Uwielbiam je podobnie jak Ty! :)
    Mam jeden wzorzasty i zapatruję się na jeszcze jakiś. Są urocze. :D

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jak coś napiszecie - pochwały i krytyki, jakieś pytania. :)