sobota, 5 grudnia 2015

Świąteczne zapachy | Blogmas #5

Jestem świeczkoholiczką! Każde wejście do sklepu, gdzie znajdują się świeczki, grozi tym, że kupię przynajmniej jedną. Jak to się kończy? Ano tym, że potem nie mam już, gdzie ich stawiać. :P Ale i tak dalej je kupuję, no bo to są w końcu świeczki. :) Uwielbiam je o każdej porze roku, ale teraz w okresie świątecznym jeszcze bardziej :D Dzięki nim mój pokój przepięknie pachnie Bożym Narodzeniem i jest w nim tak bardzo przytulnie, że aż matematyka nie jest mi straszna. :P
Dzisiaj chciałabym się z Wami podzielić zapachami świeczek, które są idealne na Święta. Cztery z nich mam: dwie poznałam w tamtym roku i nie mogłabym się bez nich obejść też w tym, a dwie odkryłam dopiero w teraz), a reszta to, można powiedzieć, moja "wish list". :) Ale może Wam coś wpadnie w oko i kupicie?

A oto cztery świeczki, w które się zaopatrzyłam :) :
1. Bolsius Figa i igła sosnowa
2. F&F Home Butterscotch (to ta brązowa)
3. F&F Home Snowy Day (ta biała. Jest delikatna, więc idealnie nada się do sypialni :) )
4. Glade Cosy Apple&Cinnamon (to jest najbardziej świąteczny zapach ever! Uwielbiam go <3 )
123
456
78910
1112
14151617
18192021
22232425
26272829
30313233

2 komentarze:

  1. Jakiś świąteczny zapach by mi się przydał.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też uwielbiam świeczki no i oczywiście woski. Nie wszystkie znam jednak koniecznie muszę poznać z tych co pokazałaś :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jak coś napiszecie - pochwały i krytyki, jakieś pytania. :)