wtorek, 22 grudnia 2015

Wigilia klasowa | Blogmas #22

Dobry wieczór! Bardzo Was przepraszam za takie spóźnienie, ale jak wróciłam ze szkoły, to zaczęłam piec, a potem przyszła do mnie Przyjaciółka i nie miałam, kiedy napisać dzisiejszego posta. :(
Dzisiaj jest ten dzień, na który chyba większość czekała, czyli ostatni dzień w szkole!!! :D U mnie była wigilia klasowa i mieliśmy taaaaak strasznie dużo do jedzenia. Były pierniczki (Werka, naprawdę były pyszne), keks (Bróździa mistrzostwo!) i wiele innych :D Wracając, uratowałam moją koleżankę, która w ostatniej chwili dowiedziała się, że jej bracia chcą jeszcze pod choinkę Franklina. Ona dzwoniła do kilku księgarni w Krakowie, a ja szukałam ich na Rynku. I tak oto trafiłyśmy do cudownego sklepu, gdzie był właśnie ten konkretny Frankin, o którego prosili jej bracia. :D Potem jeszcze ja dokupiłam ostatnią rzecz dla mojej siostry i... czas do domu! :)
Życzę Wam, żebyście podczas tej przerwy odpoczęli :)
Sukienka - F&F
Żakiet - Orsay

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jak coś napiszecie - pochwały i krytyki, jakieś pytania. :)