piątek, 22 stycznia 2016

Sweter z kokardką :)

Nie wierzę, że pierwszy tydzień ferii już minął! Był on taki piękny, a już się kończy. Dlaczego wszystko, co piękne szybko się kończy?! Ja się pytam, dlaczego?! Siedzę sobie u mojej kochanej Babuni, oglądam z siostrą Madagaskar 2 i jakiś zły rekin chce pożreć biednego Morta. :( Koniec tego tygodnia boli mnie jeszcze bardziej, kiedy uświadamiam sobie, że jutro wracam do domu, a tam czeka na mnie 36 zadań z chemii... Taaa... Dziękuję nauczycielom za zadanie miliona zadań na ferie. Ja wiem, że matura tuż, tuż, no ale... Jak komuś zależy na 100% z rozszerzeń, to sam wpadnie na to, żeby się pouczyć. Nie trzeba go do tego zmuszać. Ale coś mi się wydaje, że nauczyciele tego nie rozumieją. Bo w końcu po co nam wolne?

Sweter - Mohito
Spódnica - Bershka
Botki - Deichmann
Torebka - Sinsay

Właśnie sobie uświadomiłam, że cała stylizacja jest czarna. Chyba oddaje ona mój żałobny nastrój i przerażenie przed nauką. :P
Miłego weekendu! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jak coś napiszecie - pochwały i krytyki, jakieś pytania. :)