wtorek, 19 stycznia 2016

Wyprzedaże! :D

Już od jakiegoś czasu trwa ten cudowny okres, który nazywa się WYPRZEDAŻE :P Ja jestem już po pierwszych i ostatnich zakupach. Znalazłam kilka perełek <3 Zaglądajcie do swoich ulubionych sklepów, może coś fajnego znajdziecie. :P A ja przygotowałam dla Was kilka ładnych ciuszków (według mnie), które są obecnie wyprzedawane. Ale u mnie kończy się tylko na oglądaniu, bo to co przeznaczyłam na wyprzedaże (albo co przeznaczyli moi rodzice :P), zostało już wykorzystane :P Mówiąc szczerze, wystarcza mi same przeglądanie sklepów online. Rzadko kiedy mam uczucie "muszętokupićboinaczejumrę" :P Także, miłego oglądania! (Ale jak coś kupicie, to mi napiszcie)

Il y a quelques semaines il a commencé le temps des soldes. Moi, j'ai déjà fait mes premiers et mes derniers achats. Allez à vos magasins préférés, peut-être vous trouverez quelque chose d'intéressant :P J'ai préparé pour vous une liste des vêtements que j'aime bien. Malheureusement je les regarde seulement parce que j'ai déjà dépensé tout l'argent que je pouvais dépenser. Mais regarder des vêtements me suffit ;) Très rarement j'ai le sentiment "jedoisl'achtersinonjemeurs" :P Alors, amusez-vous! :)

12,
34
56,
78
910,
1112
1314,
1516
171819
2021

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jak coś napiszecie - pochwały i krytyki, jakieś pytania. :)