poniedziałek, 29 lutego 2016

Oscary 2016 | The Best Look

Z racji choroby nie poszłam dzisiaj do szkoły, ale ja sierota zapomniałam wyłączyć budzika :P I tak oto wstałam o 5:30... Ale jestem z tego zadowolona, bo udało mi się obejrzeć końcówkę Oscarów i, jak by ktoś nie wiedział, LEO WYGRAŁ!!!!!!!!!!!!! :D Wreszcie! Jak tylko usłyszałam Jego nazwisko, podskoczyłam na łóżku :P Niestety Kate nie wygrała, ale Jej mina, kiedy DiCaprio wygrał była bezcenna :) Na czerwonym dywanie też razem pozowali <3 Co ja teraz zrobię, kiedy wszystkie rozdania nagród się skończyły? :(
W tym poście chciałabym podzielić się z Wami najpiękniejszymi,moim zdaniem, kreacjami :) Musicie być cierpliwi, bo czeka Was też wodospad zdjęć Kate i Leo, gdyż są uroooocze <3


No dobrze... Teraz przejdźmy do tego, o czym miał być ten post :) Ale zdjęcia są urocze, prawda? :P

Kate Winslet wybrała suknię od Ralpha Laurena. Powiem szczerze, fascynuje mnie materiał, z której została zrobiona. Jestem też ciekawa, jak się Kate siedziało :P

Rooney Mara (przyznaję, że pierwszy raz o niej słyszę, ale ma ładną sukienkę) wybrała na ten wieczór suknię od Givenchy z kolekcji Haute Couture. Wycięcie na plecach jest dosyć częste, ale to wycięcie na brzuchu jest takie inne, takie fajne :P Nie podoba mi się tylko fryzura...
Embed from Getty Images

Margot Robbie (kolejna osoba, której nie znam :P) miała cudowną suknię od Toma Forda. Uważam, że wybrała idealną kreację na taki wieczór. Stylizację uzupełniła biżuteria Forever Diamonds i kopertówka The Row. Ale sama ta pani jest bardzo ładna :)

Cate Blanchett zachwyciła i mnie, i większość osób w sukni od Armani Prive i biżuterii od Tiffany'ego. :) Najbardziej przypadł mi do gustu kolor tej kreacji. :D Ale kwiatki grały tu pierwsze skrzypce, co dodało jej piękności :P

Julianne Moore wybrała cudowną czarną suknię i prawie wyglądała jak księżniczka! :P Wybrała kreację od Chanel z kolekcji Haute Couture, a do niej wybrała biżuterię Chopard. Jednak najlepszą rzeczą jest jednak to, że Julien po raz trzeci wręczyła Leo nagrodę dla Najlepszego Aktora! :D I to po raz trzeci chodzi o nagrodę, do której DiCaprio był nominowany kilka razy, a Moore wręczyła mu ją po raz pierwszy! :D

Kolejną idealną, cudowną i świecącą suknię założyła Saoirse Ronan. Wybrała suknię od Calvina Kleina i biżuterię od Choparda. Ona również miała piękne wycięcie na plecach! :D


CUDOWNĄ suknię miała na sobie Charlize Theron. Wybrała kreację od Diora z kolekcji Haute Couture oraz biżuterię Harry Winston. Suknia z trenem też jest idealna na oscarowy dywan :P

Zdobywczyni Oscara, Brie Larson, odebrała statuetkę w cudnej niebieskiej sukni od Gucciego. Ale to na co zwróciłam uwagę, to fryzura. Była cudowna!!! :D

Rachel McAdams wybrała cudowną suknię w piękny kolorze z trenem. :) Kreacja od August Getty Atelier również zachwyciła wiele osób :D I jak to ja, zwróciłam uwagę na fryzurę, która była naprawdę cudowna :)

Reese Witherspoon wybrała bardzo ładną fioletową suknię od Oscara de la Renta oraz biżuterię od Tiffany'ego. Chociaż dwie różne bransoletki to trochę za dużo, ale i tak wyglądała pięknie. :)

To by było na tyle :) Mam nadzieję, że post Wam się podobał i nie macie jeszcze dość zdjęć Kate i Leo :P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jak coś napiszecie - pochwały i krytyki, jakieś pytania. :)