wtorek, 9 lutego 2016

Oscary 2016 tuż, tuż ;)

Jestem jedną z tych osób, które lubią oglądać zdjęcia z pokazów modów. Podziwiam nowe kolekcje i myślę, czy bym coś założyła, gdybym bywała na czerwonych dywanach :P A ponieważ zbliża się ceremonia rozdania Oscarów, to zastanawiam się, jakie suknie, w których chętnie zobaczyłabym gwiazdy. Osobiście uważam, że w ten wieczór najlepsze są długie suknie. Niektóre aktorki zakładają krótkie, co wydaje mi się troszkę dziwne :P Postanowiłam przygotować dla Was zestawienie strojów, które chętnie bym zobaczyła w tym roku. Są w nim też krótsze, ale to dlatego, że wydają mi się urocze mimo to. :) Nie wszystkie suknie są z najnowszych kolekcji, ale gwiazdy też czasem zakładają coś z dawniejszych sezonów. Według mnie nie ważne, czy coś pochodzi z nowej kolekcji czy nie. Najważniejsze jest to, żeby było pięknie :P

Elie Saab

Zuhair Murad

Georges Hobeika

Reem Acra

Romona Keveza

Tony Ward

Ralph&Russo

Naeem Khan

Monique Lhuillier, Aidan Mattox, Alexis Mabille, Escada, Pamella Roland


1 komentarz:

Będzie mi bardzo miło, jak coś napiszecie - pochwały i krytyki, jakieś pytania. :)