wtorek, 15 marca 2016

Burgundowy płaszczyk

Śnieg. Śnieg. Znowu śnieg...:( Możecie sobie wyobrazić mojego doła rano, kiedy obudziłam się o 5:20, patrzę za okno, a tam biało. Tak, w tamtym momencie miałam ogromną ochotę schować się pod kołdrą. Niech ta prawdziwa wiosna się wreszcie zacznie, bo potrzebuję już czuć słońce na mojej skórze i chcę, żeby mnie już raziło w oczy.  Najśmieszniejsza rzecz, którą ostatnio osobie uświadomiłam to to, że w Wielkanoc będę nosić dokładnie to samo, co w Boże Narodzenie! To mi się nie podoba, bo przecież nie tak dawno temu, na święcenie jajek chodziłam w spódniczce i balerinkach. A teraz? Ciepła kurtka i botki... Dzisiaj zmarzłam podwójnie, ponieważ mamy w tym tygodniu rekolekcje, które odbywają się w Kościele Mariackim. A tam jest taaaak zimno... Najpierw siedziałam godzinę w lodowatym kościele, a potem wyszłam na śnieg. Dlatego teraz siedzę przy grzejniczku, w najcieplejszej bluzie, jaką mam i popijam gorącą herbatkę. A jak Wam minął dzień? U Was też spadł śnieg?

La neige. La neige. La neige encore une fois... :( Vous pouvez vous imaginer mon cafard quand je me suis réveillée à 5h20, j'ai regardé par la fenêtre et j'ai vu la neige. Oui, en ce moment-là j'avais envie de retourner sous ma couette. Que le printemps revienne maintenant parce que j'ai besoin de sentir le soleil sur ma peau. Ce qui est rigolo c'est que pendant les Pâques je vais porter les mêmes vêtements que pendant le Noël! Il y a pas trop longtemps j'allais consacrer des oeuf (on le fait en Pologne, c'est notre tradition) en portant une robe et des ballerines. Et maintenat? Un manteau chaud et des bottes... Aujourd'hui j'avais très froid, parce que j'étais à l'église - à la basilique Notre-Dame de Cracovie pour la messe et il y faisait vraiment très froid. Puis j'en suis sortie et dehors il neigeait... Maintenant je suis assise juste à côté de mon radiateur électrique, je porte mon sweat-shirt le plus chaud et je bois du thé. Et vous, comment vous passez votre journée?


Płaszczyk - SheIn
Dżinsy - Sinsay
Sweter - Stradivarius
Torebka - Mango
Botki - Bershka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jak coś napiszecie - pochwały i krytyki, jakieś pytania. :)