środa, 9 marca 2016

Obecna playlista | Marzec 2016

Dzień bez muzyki to dzień stracony!
Myślę, że z tym zdaniem zgodzi się większość z Was :) Ja nie wyobrażam sobie dnia bez choćby jednej posłuchanej piosenki. Muzyka towarzyszy mi w autobusie, tramwaju, przy malowaniu,... Mogłabym jeszcze długo wymieniać :P 
www.dezign.fr
Moja playlista różni się od tych, które słuchają moi rówieśnicy. A przynajmniej w większości. Odkąd pamiętam w moim życiu obecna jest muzyka francuska i to się już chyba nie zmieni. Uważam, że jest ona najpiękniejsza na świecie! A Francuzi umieją robić najcudowniejsze, najwspanialsze musicale na świecie! <3 Zawsze będę ich fanką :D 

Bardzo żałuję, że w Polsce muzyka francuska jest tak mało popularna. W naszym radiu ogranicza się do puszczania piosenek trzech/czterech piosenkarzy. U nas najpopularniejsza się Zaz i fajne, bo ją też lubię, ale jest tyyyyyyle świetnych artystów, że na pewno znalazłoby się więcej muzyki francuskiej do puszczania. Dlatego też na blogu pokażę Wam cudowne piosenki w tym cudownym języku. :) A nuż Wam się coś spodoba :)

PS. Ostatnia piosenka nie jest po francusku, ale śpiewa ją francuski artysta :D






























Miłego słuchania! :D

1 komentarz:

  1. Taaaak! Dzień bez muzyki to nie dzień! :D mi też ciągle muzyka towarzyszy i nie wyobrażam sobie bez niej życia :D

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jak coś napiszecie - pochwały i krytyki, jakieś pytania. :)