wtorek, 8 marca 2016

Vous les femmes

Kobietki!!!

Życzę Wam wszystkiego najlepszego z okazji Naszego święta. :D Dużo miłości, czułości i szczęścia :D


***

Dzisiaj zaszalałam! A mianowicie ułożyłam stylizację na... lato. To jest chyba oznaka tego, że za nim tęsknię :P Niech przyjdzie jak najszybciej, proszę! Ale taka stylizacja może się przydać też teraz, jeśli ktoś ma to szczęście i wybierze się na wakacje gdzieś, gdzie jest ciepło. :) Takim osobom zazdroszczę. :P Mój organizm znowu odmówił współpracy ze mną i znowu leżę pod kołdrą w łóżku, ale tym razem do końca tygodnia, a nie tylko jeden dzień. To znak, że potrzebuję wysokich temperatur. Może wtedy nie będzie mnie coś łapać co chwilę... :P A jak tam u Was? :)
Sukienka - Boohoo
Naszyjnik - Boohoo
Kopertówka - sweet deluxe
Sandały - Bershka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jak coś napiszecie - pochwały i krytyki, jakieś pytania. :)