sobota, 9 kwietnia 2016

Si jamais j'oublie...

Ten post powinien pojawić się na początku tego tygodnia, ale miałam za dużo na głowie (lekarz i nauka m.in. witamin) i nie udało mi się go przygotować. :( Szczerze mam nadzieję, że takie nieobecności jak ostatnia nie będą się już zdarzały albo jak będą, to bardzo rzadko. Nie wszystko jest zależne ode mnie, muszę naprawdę dużo czasu poświęcać na naukę.
Wróćmy myślami do wtorku, kiedy w Krakowie było 25 stopni <3 Cudowny dzień, prawda? Przy takiej temperaturze zaczynam myśleć o sukienkach, ale tak ma chyba większość dziewczyn. Tak więc postanowiłam przygotować stylizację typowo wiosenną, która nadaje się na takie dni jak wtorek :) Bardzo lubię połączenie sukienki z czarną skórą i/lub z białymi trampkami. Coś pięknego :)
Miłej reszty weekendu!

Sukienka - Orsay
Kurtka - Stradivarius
Torebka - Stradivarius
Trampki - Converse

2 komentarze:

  1. Sukienka i torebka to coś pięknego. W końcu czuć tę wiosnę!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jak coś napiszecie - pochwały i krytyki, jakieś pytania. :)