czwartek, 2 czerwca 2016

Jeszcze tylko miesiąc :)

Jeszcze tylko miesiąc (i to nawet nie cały :P) do wakacji!!! Juhuuuu :D Cieszycie się tak jak ja? Nie pisałam przez dwa tygodnie, ponieważ mamy koniec roku szkolnego i oczywiście nauczyciele przypomnieli sobie o tym, że trzeba pognębić trochę uczniów, robiąc sprawdziany. W tamtym tygodniu w ciągu trzech dni miałam pięć sprawdzianów, a w tym trzy. Na szczęście czeka mnie już tylko jeden z matmy w przyszłym tygodniu, a potem już luźniej :)
Dzisiaj w Krakowie leje, ale ostatnie dni były cudowne, ciepłe i słoneczne, stąd ta stylizacja :) Na pewno słońce za niedługo wróci. Niestety w tym roku będę strasznym bladziochem, gdyż biorę lekarstwa, przez które muszę unikać promieni słonecznych jak ognia. :/ Może macie do polecenia jakieś fajne samoopalacze, które nie brudzą wszystkiego dookoła???

Sukienka - Bershka
Kurtka dżinsowa - Stradivarius
Sandały - Bershka
Torebka - Sinsay

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jak coś napiszecie - pochwały i krytyki, jakieś pytania. :)