wtorek, 5 lipca 2016

Miejsca, które chciałabym odwiedzić #2 | Podróże

Mamy wakacje, więc czas na drugą część mojej listy miejsc, które chciałabym odwiedzić. Pierwszą część możecie zobaczyć TUTAJ. Na początku powiem, że te lokalizacje są daleko i albo pojechanie tam zajmie mi duuuuużo czasu albo w ogóle to nie nastąpi. Niestety. Ale jestem marzycielką i marzę, żeby tam pojechać! A trzeba wierzyć, że nasze marzenia kiedyś się spełnią :)
Jak tak myślę o tej liście, to znajdują się na niej głównie miejsca na wakacje, które dla mnie są definicją raju na ziemi :P
Aha! Kolejność przedstawionych miejsc jest przypadkowa! :)

1. MALEDIWY - o tym miejscu marzę od dawna i chyba umrę, jak tam nie pojadę :P
www.travelplanet.pl
www.tapetus.pl
2. SESZELE - kolejny raj na ziemi... <3
www.national-geographic.pl
www.mytravel.pl
3. BORA BORA - jeszcze dalsze miejsce niż poprzednie i kolejny raj. 
www.fourseasons.com
www.expedia.com
4. MAURITUS - to miejsce jest na mojej liście od jakiegoś tygodnia. Dlaczego? Zostało na nią dodane po przeczytaniu "Zanim się pojawiłeś" - główni bohaterowie tam pojechali :P
www.beachcomber-hotels.com
wczasomaniak.pl
5. LOS ANGELES - o tak... Tam to chętnie pojadę :)
centrum.fm
students.marshall.usc.edu
6. NOWY JORK - tam bym chętnie pojechała z moją przyjaciółką Anią :) Ania, to kiedy lecimy???
mlecznepodroze.onet.pl
turystyka.wp.pl
7. AUSTRALIA - o tym chyba marzy dużo osób, między innymi mój Tata :)
www.gapyear.com
www.bootsnall.com
8. MONTREAL - miasto, w którym mieszka jeden z moich ulubionych piosenkarzy - Garou :D
www.tourisme-montreal.org
interstude.com
9. SEATTLE - miasto, gdzie jest kręcony mój ulubiony serial, czyli Grey's Anatomy :)
en.wikipedia.org
10. FILIPINY - raj. Kolejny.
www.gut4travel.pl
www.lkedzierski.com

1 komentarz:

Będzie mi bardzo miło, jak coś napiszecie - pochwały i krytyki, jakieś pytania. :)