czwartek, 28 lipca 2016

Propozycja studniówkowa #1

Już na poważnie zaczęłam szukać sukienki na studniówkę, nawet kilka propozycji przymierzyłam :) W tą od Chi Chi London wskoczyłabym od razu, ale tego niestety nie zrobię, chyba że wygram w totolotka ;) Jej cena jest dosyć wysoka, a patrząc na koszty samego uczestniczenia w studniówce, nie chcę wydawać tak dużo na sukienkę. Jednak musicie przyznać, że jest ona bardzo piękna i na pewno każda z nas czułaby się w niej jak księżniczka :)
Jak możecie zobaczyć po tytule posta, pojawi się więcej podobnych postów z propozycjami na studniówkę. A może Wy mi polecicie jakąś sukienkę? :)

Ici en Pologne les lycéens participe à la fête qui a lieu 100 jours avant le bac. Elle s'appelle studniówka. La mienne aura lieu en janvier et j'ai déjà commencé à chercher une robe. J'ai même essayé quelques unes. :) Celle-ci de chez Chi Chi London je la mettrais tout de suite mais malheureusement je ne peux pas le faire à moins que je gagne 1000000 zlotys ;) Elle est trop chère pour moi et la prix de la studniòwka est aussi haute. Vous devez reconnaître que cette robe est trop belle et chaque fille se sentirait comme une princesse en la portant. :)
Il y aura encore quelques posts comme ça. 
Sukienka - Chi Chi London
Kolczyki - by Dziubeka
Kopertówka - Menbur
Buty - Brilu

1 komentarz:

  1. Uff ulżyło mi, już się bałam, że tylko ja szukam sukienki na studniówkę z półrocznym wyprzedzeniem :D
    Ta jest absolutnie boska, z chęcią bym przygarnęła ;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jak coś napiszecie - pochwały i krytyki, jakieś pytania. :)