poniedziałek, 11 lipca 2016

Romantycznie :P

Kiedy zobaczyłam tę sukienkę, od razu zobaczyłam ją na jakiejś aktorce, grającej w filmie, w romantycznej scenie. Dodatkowo mogłaby ona być na wakacjach... :) Wiem, że to może wydawać się banalne, ale ja naprawdę lubię komedie romantyczne. Nieważne, że potem mam chwilowego doła, ale i tak je lubię. :) No, a ta stylizacja nada się na wakacje, np. na wieczorną kolację na jakiejś pięknej greckiej wyspie. :P
Miłego poniedziałku!

Quand j'ai vu cette robe je me suis l'imaginée tout de suite portée par une actrice qui jouait dans une scène romantique. En plus elle était en vacances... :) Je sais que ça peut être banale mais j'aime les comédies romantiques. Le fait que j'ai le cafard après avoir les regardées n'est pas important. :)
Cette tenue - là est parfaite pour les vacances par exemple pour un dîner dans un île grecque. :P
Bon lundi!
Sukienka - Mosquito
Kopertówka - Dorothy Perkins
Szpilki - Czas na buty

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jak coś napiszecie - pochwały i krytyki, jakieś pytania. :)